آموزه های مدیاف

صبحانه مورد علاقه کیم کارداشیان قاتل کبد چرب

پودینگ دانه چیا رژیمی

همون طور که می دونید در سال های اخیر خانواده “کارداشیان” به خصوص “کیم کارداشیان” تیتر خبرهای زیادی بودند. سلفی هایی که می گیره، لباسی که روی فرش قرمز پوشیده بود وجنجالی که به پا کرد. هم چنین رنگ موی سفیدی که آخرین بار استفاده کرده بود، همگی باعث خبرساز شدنش شدند. و اینطور که پیداست او علاقه ی زیادی داره تا سبک زندگی لاکچری خودش رو با دیگران به اشتراک بذاره.

هرچند کیم مخالف ها و موافق های زیادی را دور خودش جمع کرده اما چیزی که باعث شهرت بیشتر او شده و او را برای مدت طولانی سر زبون ها انداخته تناسب اندام منحصر به فرد اوست. او بارها در مصاحبه هایش تاکید کرده که از تناسب اندام خودش  کاملا راضیه و خودش رو در خوش فرم ترین حالت  ممکن می دونه آن هم با داشتن ۴ فرزند!

پوست سالم و اندام او افراد زیادی رو در دنیا کنجکاو روتین غذایی و پوستی او کرده. حالا ما می خوایم یکی از صبحانه های لذیذی که او به عنوان غذایی سالم در ابتدای روز استفاده می کنه رو با شما در میون بذاریم.  مطمئنم بعد از خوندنش اینکه تا چه حد آماده کردن صبحانه کیم کارداشیان راحت و ساده است حسابی تعجب می کنید. این صبحانه چیزی نیست جز …

پودینگ دانه چیا

سه قاشق چیا سید رو با یک لیوان شیر کم چرب و یک قاشق عسل رو با هم ترکیب کنید و اجازه بدین ۳ تا ۴ ساعت در یخچال استراحت کنه و حالت ژله ای به خودش بگیره. به همین سادگی پودینگ لذیذ شما آماده است و می تونید میوه های مورد علاقه تون رو مثل توت فرنگ و موز رو روش اضافه کنید. نوش جان!

حالا که با این ترکیب بهشتی آشنا شدیم بهتره بدونیم این پودینگ خوشمزه قراره چه معجزه ای رو رقم بزنه و چرا به عنوان وعده صبحانه تو لیست صبحانه ی کیم کارداشیان جا باز کرده!

خواص دانه چیا و فواید آن برای سلامتی و لاغری

برای کسانی که مقاله های ما رو تا اینجا دنبال کردند خواص دانه چیا براشون پوشیده نیست. ما به دانه چیا می گیم فرشته ی مهربون چون به خوبی می تونه با چوب جادوییش همه ی ما رو جادو کنه. دانه چیا از گیاهان روغنی و سرشار از امگا ۳ است و ارزش غذایی آن بالاتر از تخم شربتی و بذر ریحانه.

یکی از ویژگی های مهم این دانه فیبر بالا و مواد معدنی سرشارشه. فیبر این دانه معجزه گر به سیری زودهنگام شما کمک می کنه و این طوری باعث جلوگیری از پرخوری بیشتر می‌شه.

فکر می کنم دیگه همه ی ما متوجه شدیم که چرا سلبریتی هایی مثل کیم کارداشیان از مواد غذایی مثل دانه چیا استفاده می کنن. اون ها با استفاده مواد سالم و طبیعی ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدنشون رو تامین می کنن و از پرخوری جلوگیری می کنند تا اندام مناسبی داشته باشن. همچنین عزیزانی که از کبد چرب رنج می برن بدونند که بذر کتان و دانه چیا منابعی از امگا ۳ هستند. اسیدهای چرب امگا ۳ برای کبد چرب الکلی و غیرالکلی به شدت توصیه می‌شه چون می‌تونند ظرفیت چربی کبد را کاهش بدن.

چند نکته قابل تامل در مورد پودینگ دانه چیا یا چیا سید:

  1. پودینگ دانه چیا یک صبحانه یا میان وعده لذیذ و مقوی است که به سادگی می تونه نظر همه افراد خونواده رو به خودش جلب کنه.شما می تونید با توجه به  تعداد نفرات میزان مواد اولیه را تغییر بدین. پودینگ دانه چیا رو تا ۴ الی ۵ روز می تونید در یخچال نگه داری کنید.
  • دانه چیا آب زیادی رو در خودش نگه می داره و اینطوری حجم زیادی از معده شما رو اشغال می کنه و به شما برای مدت طولانی احساس سیری میده.
  • شما می تونید با اضافه کردن وانیل یا دارچین و هل پودینگ های متنوع با عطر و طعم دلخواهتون تهیه کنید. هم چنین  با اضافه کردن ۲ قاشق غذاخوری پودر کاکائو یک پودینگ کاکائویی خوشمزه  و اضافه کردن کره بادام زمینی یک پودینک با طعم لذت بخش کره بادام زمینی برای فرزندان خودتون درست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *