فروش محصولات سلامت محور به کارخانه ها و شرکت ها

شرکت مدیاف از با سابقه ترین شرکتها در زمینه تولید و واردات محصولات سلامت محور است. ارائه محصول با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت از دیرباز شعار ما بوده است. عملکردمان نیز به خوبی پایبندی به این اصل را تاکید میکند. همیشه این باور غلط وجود داشته و دارد که محصولات سالم الزاماً قیمت بالایی دارند ما اینجاییم تا این تفکر را ریشه کن کنیم. از ابتدا مدیاف فعالیت خود را به عنوان تامین کننده کارخانجات، شرکتهای بسته بندی، تولیدکنندگان و بنکداران آغاز نمود. امروزه نیز تمرکز و فعالیت اصلی ما در این حوزه است. محصولات ما در سردخانه و در بالاترین استاندارد بهداشتی نگهداری میشوند. هزینه انبار داری و حمل به خریدهای عمده اضافه نخواهد شد. در ادامه به بررسی محصولاتی که به صورت عمده به فروش میرسند خواهیم پرداخت.

جو دوسر پرک آلمانی

جو دوسر پرک آلمان از مرغوبترین انواع در دنیاست. جو دوسر پرک به طور کلی به دو نوع ریز و درشت تقسیم میشود. نوع ریز آن به صورت جو دوسر پرک ریز فوری، خرد شده، صبحانه و … نامیده میشود. جو دوسر پرک درشت هم به پرک کامل، old fashion oat و … معروف است. مدیاف با فروش عمده جو دوسر پرک ریز و درشت آلمانی با مناسبترین قیمت و کیفیتی بی نظیر و حمل آسان و رایگان شرایطی فراهم نموده تا تولیدکنندگان بتوانند با بهره گیری از بهترین مواد اولیه در همه فصول سال بهترین محصول را تولید کنند.

مشخصات و کاربرد جو دوسر پرک درشت

از آنجا که جو دوسر پرک درشت بافت سفت تری دارد و هنگام پخت و تفت داده شدن بافت خود را حفظ میکند، این محصول برای کارخانجات و تولید کنندگان گرانولا و پروتئین بار فوق العاده است. در مصارف خانگی از جو دوسر پرک درشت در تهیه انواع سوپ و آش و حلیم و اوتمیل اورنایت استفاده میشود و از این رو  شرکتهای بسته بندی هم با خرید عمده جو دوسر پرک درشت به صورت مستقیم از شرکت وارد کننده مدیاف میتوانند آن را به لیست اقلام خود اضافه نمایند. این محصول برای فرآوری و تولید بی نظیر است.

ویژگی و موارد مصرف جو دوسر پرک ریز فوری یا صبحانه

این محصول محبوب قلب ورزشکاران و طرفداران تغذیه سالم است. جو دوسر پرک فوری بافت نرمی دارد، خیلی سریع در انواع مایعات سرد و گرم آماده مصرف میگردد حتی بدون حرارت دیدن، ورزشکاران از جو دوسر فوری در میکسر بسیار زیاد استفاده میکنند، بهترین محصول برای درست کردن یک صبحانه سریع و مقوی و خوش طعم میباشد. خواص کم نظیر جو دوسر و طعم فوق العاده، آن را از سایر غلات صبحانه متمایز ساخته است. مدیاف با فروش عمده جو دوسر پرک ریز فوری صبحانه این فرصت را برای شما همکار محترم فراهم ساخته تا کسب و کار خود را متحول کنید.

 آرد جو دوسر

شما هم مثل زر ماکارون، شکر شکن، ویتانا و … با خرید آرد جو دوسر سبوسدار آلمانی با بالاترین کیفیت از مدیاف میتوانید از آن برای تولید، غنی سازی و استفاده در فرمول محصول سلامت محورتان بهره ببرید. نکته بسیار مهم در آرد جو دوسر فرایند تولید آن است. دانه های جو دوسر باید بعد از پوست گیری و فرایند kilning (غیر فعال کردن آنزیم لیپاز)، همراه با سبوس خود وارد دستگاه آسیاب شوند و بسته به نیاز مشتری با مش مناسب تبدیل به آرد جو دوسر شوند. بسیاری از آرد های جو دوسر موجود در بازارهای مختلف به دلیل رعایت نکردن هر یک از این مراحل دارای آلودگی و یا تلخی میباشند.

جو دوسر پوست کنده

به جرات میتوان گفت مدیاف بهترین شرکت برای خرید عمده جو دوسر پوست کنده یا همان دانه جو دوسر است. باز هم به دلیل حساسیت در کیفیت و حفظ آن در پارت های گوناگون و همچنین قیمت مناسب به نسبت کیفیتی که دارد. از آنجا که دانش کافی برای تولید و حتی واردات جو دوسر مرغوب در حال حاضر در ایران وجود ندارد، بسیاری از انواع دانه جو دوسر ها دارای تلخی و یا ناخالصی های متعددی هستند.

 

سردخانه محصولات سلامت محور مدیاف

تولید و واردات انواع دانه کینوا

کینوا کم کم دارد جای خود را در سبد غذایی خانوار ایرانی باز میکند. فرآورده های کینوا بسیار محبوب شده اند و آمدن نام کینوا در ترکیبات هر محصول تاکیدی بر ارزش غذایی بالای آن دارد. از این رو فروش عمده کینوا و امکان خرید آن برای فعالان محصولات سلامت محور بسیار اهمیت یافته است. حالا به بررسی انواع کینوای موجود در بازار ایران میپردازیم.

کینوا سفید خارجی

کینوا سفید خارجی طعم و بوی ملایم و بافت نرمی دارد. از دید متخصصین تغذیه بهترین گزینه برای جایگزینی برنج برای مبتلایان به دیابت و افزایش وزن است. مدیاف با واردات و فروش کینوا سفید خارجی با کیفیت و قیمت عالی خیال شرکتهای بسته بندی و تولیدکنندگان محصولات سلامت محور را از این بابت راحت کرده است. 

کینوا سه رنگ خارجی

کینوا سه رنگ مدیاف شامل سه رنگ اصلی کینوا یعنی سفید، قرمز و مشکی است که هر سه محصول پرو هستند و بالاترین استاندارد دنیا را دارند. از آنجا که کینوا قرمز و مخصوصا سیاه دارای بافت سفت تر و جویدنی هستند، رستوران داران و سالادبارها معمولا از این نوع کینوا در تولید انواع سالاد و یا تزیین محصولات خود بهره میبرند. بنکداران و شرکتهای بسته بندی هم از طرفداران کینوا سه رنگ هستند که میتوانند با خرید مستقیم آن با قیمتهای رقابتی به راحتی در بازار فعالیت کنند.

کینوا ایرانی

شرکت مدیاف از اولین فعالان کشت و فرآوری کینوا ایرانی برای آماده مصرف شدن است. ما با حذف واسطه ها اقدام به فروش عمده کینوا ایرانی با مناسبترین قیمت نموده ایم. خط تولید کینوای مدیاف از مجهزترینها در ایران است و کینوا ایرانی مدیاف عاری از سنگ، شن ریزه و هر گونه ناخالصی دیگر است. 
البته لازم به ذکر است کینوا ایرانی از لحاظ کیفیت فعلا پایین تر از انواع مرغوب خارجی آن میباشد اما خب مزیت قیمتی خوبی دارد.

آرد کینوا

آرد کینوا در شرکت مدیاف معمولا از دانه های کینوا ایرانی تولید میگردد. دانه ها بعد از پوست گیری شست و شو میگردند تا تلخی آنها تا حد ممکن گرفته شود و سپس بسته به نوع مصرف با مش مناسب آن آسیاب میشود. آرد کینوا به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد برای غنی سازی محصولاتی مانند پاستا، کیک، بیسکویت و … بسیار گزینه ایده آلی است.

فروش عمده کینوا

انواع گرانولا جو دوسر (غلات صبحانه)

شرکت مدیاف با فروش عمده گرانولا در طعم های متنوع و مختلف فرصتی فراهم آورده تا شما بتوانید به راحتی این محصول را از ما تهیه بفرمایید. با برند خودتان بسته بندی کنید و به فروش برسانید. یعنی شما بدون این که سرمایه گزافی به خط تولید، مواد اولیه و سردخانه اختصاص دهید. محصولی بی نظیر و با کیفیت و قیمت فوق العاده روانه بازار خواهید نمود. همان طور که خیلی از مشتریان عزیزمان نیز ذکر فرمودند خرید گرانولا از ما برایتان بسیار به صرفه تر از تولید آن خواهد بود. زیرا ما وارد کننده جو دوسرپرک هستیم که اصلی ترین متریال تشکیل دهنده گرانولاست. خط تولید میوه خشک داریم و خشکبار را در حجم بالا خریداری میکنیم که این موارد در قیمت تمام شده گرانولا بسیار موثر است. درصد استفاده ما از آجیل و میوه خشک بسیار قابل توجه بوده و گرانولای مدیاف فاقد شکر و روغن است. از صادرات گرانولا اما غافل نشوید. گرانولا پتانسیل صادراتی بسیار خوبی در میان همسایگان ما و کشورهای آفریقایی دارد. مدیاف اولین صادرکننده گرانولا خود به عمان و کنیا است.

دانه چیا یا chia seeds

برای تولید انواع نوشیدنی، پاستیل، پودینگ، بارهای انرژی زا و … خرید عمده دانه چیا برایتان مقرون به صرفه تر خواهد بود. اگر شرکت بسته بندی دارید یا بنکدار هستید هم میتوانید برای تامین این محصول روی ما حساب کنید. دانه چیا به دلیل داشتن خواص بی نظیر با وجود اندازه کوچک به معجزه سلامتی معروف بوده و امروزه در رژیمهای کاهش وزن بسیار محبوب است. از مواردی که باید در خرید عمده دانه چیا حتما مد نظر قرار دهید سلامت محصول و مدارک بهداشتی معتبر است. زیرا دانه چیا به صورت خام مصرف میشود و آلودگی میکروبی شیمیایی در آن مشکل ساز خواهد شد. نکته دیگر وجود ناخالصی و سنگریزه در این محصول میباشد که توجه به آن ضروری است.

مشتریان مدیاف